Serwis
W zależności od potrzeb i wymagań, naszych klientów do wyboru pozostaje szereg różnych programów opieki technicznej.
Gotowość serwisowa:
- TRYB ZWYKŁY – czas reakcji serwisu do 4 godzin, naprawa sprzętu do dwóch dni roboczych od momentu zgłoszenia,
- TRYB PRZYSPIESZONY – czas reakcji serwisu do 4 godzin, naprawa do 24 godzin od momentu zgłoszenia, gotowość serwisu w dni robocze od 8.00 – 16.00,
- TRYB EKSPRESOWY – czas reakcji serwisu do 4 godzin, czas naprawy
do 8 godzin, gotowość serwisowa 24h na dobę,
Obsługa techniczna Hot-Line osiągalna poprzez różne kanały komunikacji:
- WWW
- Telefon
- Czat z konsultantem
Wszystkim zgłoszeniom nadawany jest odpowiedni priorytet, co umożliwia, aby problemy Klienta były rozwiązywane szybko i zgodnie ze wszystkimi wymogami naszego Systemu Zarządzania Jakością.
Możliwe jest uzgodnienie indywidualnego programu, w przypadku gdy wymagania Klienta są szczególne i nie może on skorzystać z żadnego z gotowych pakietów usług.
Najbardziej zaawansowane usługi opieki technicznej zawierają także monitoring, czyli badanie stanu wybranego sprzętu, realizowany przez MAGIC SERVICE. W takim przypadku to zadaniem MAGIC SERVICE jest wykrywanie problemów i ich rozwiązywanie, a także informowanie Klienta o postępach swoich prac.
Szanowny Kliencie – Naszym zadaniem jest NIE dopuścić do awarii twojego sprzętu, działamy prewencyjnie.