Zadaj
Pytanie ➲

Zadaj pytanie:

Tel: (0 71) 781 70 72

Imię i nazwisko (wymagane)

Adres email (wymagane)

Treść wiadomości:

Wpisz wynik działania: 2+2-1=

Magicservice
magicservice
 
Więcej

Serwis

W zależności od potrzeb i wymagań, naszych klientów do wyboru pozostaje szereg różnych programów opieki technicznej.

Gotowość serwisowa:

  • TRYB ZWYKŁY – czas reakcji serwisu do 4 godzin, naprawa sprzętu do dwóch dni roboczych od momentu zgłoszenia,
  • TRYB PRZYSPIESZONY – czas reakcji serwisu do 4 godzin, naprawa do 24 godzin od momentu zgłoszenia, gotowość serwisu w dni robocze od 8.00 – 16.00,
  • TRYB EKSPRESOWY – czas reakcji serwisu do 4 godzin, czas naprawy
    do 8 godzin, gotowość serwisowa 24h na dobę,

Obsługa techniczna Hot-Line osiągalna poprzez różne kanały komunikacji:

  • WWW
  • E-mail
  • Telefon
  • Czat z konsultantem
  • facebook

Wszystkim zgłoszeniom nadawany jest odpowiedni priorytet, co umożliwia, aby problemy Klienta były rozwiązywane szybko i zgodnie ze wszystkimi wymogami naszego Systemu Zarządzania Jakością.

Możliwe jest uzgodnienie indywidualnego programu, w przypadku gdy wymagania Klienta są szczególne i nie może on skorzystać z żadnego z gotowych pakietów usług.

Najbardziej zaawansowane usługi opieki technicznej zawierają także monitoring, czyli badanie stanu wybranego sprzętu, realizowany przez MAGIC SERVICE. W takim przypadku to zadaniem MAGIC SERVICE jest wykrywanie problemów i ich rozwiązywanie, a także informowanie Klienta o postępach swoich prac.

Szanowny Kliencie – Naszym zadaniem jest NIE dopuścić do awarii twojego sprzętu, działamy prewencyjnie

 kontakt

 

 

Projekt Online-Art.pl

Polityka prywatności