Nasza oferta
Nasza kompleksowa oferta obejmuje wszystkie etapy prac począwszy od rozpoznania potrzeb, analiz i projektów, napraw lub dostaw, instalacji i konfiguracji urządzeń, wdrożeń systemów, szkolenia użytkowników i administratorów oraz zarządzania przedsięwzięciem, a na pełnej opiece technicznej nad zrealizowanym już projektem kończąc.
Klientom, dla których nawet krótkie przerwy w działaniu systemu teleinformatycznego wraz z urządzeniami peryferyjnymi są niedopuszczalne MAGIC SERVICE proponuje szeroką gamę usług wsparcia technicznego. Jest ono świadczone w różnych modelach – w zależności od potrzeb indywidualnego Klienta. Dzięki temu Klient nigdy nie jest sam i zawsze może liczyć na pomoc techniczną MAGIC SERVICE.
Oferujemy usługi:
Co nas wyróżnia:
Darmowa diagnoza | Naprawa w 5 godzin | Kurier do drzwi | Gwarancja 365 dni |
U nas nic nie płacisz za diagnozę. Nawet jeśli zrezygnujesz z naprawy u nas, jeśli masz z nami podpisaną umowę, nie zapłacisz nic za diagnozę. |
Potrzebujesz sprzęt „na wczoraj”. W określonych przypadkach jesteśmy w stanie naprawić Twój sprzęt w przeciągu kilku godzin. |
Nie masz czasu, aby do nas przyjechać? Kurier odbierze i zapakuje Twój sprzęt oraz przywiezie go po zakończonej naprawie. |
Liczy się dla Ciebie pewność, że sprzęt będzie sprawnie działał po zakończonej naprawie? Mamy dla Ciebie gwarancję nawet na 365 dni. |
Gotowość serwisowa:
W ramach zawartych umów dotyczących serwisu proponujemy następujące tryby robocze:
- TRYB ZWYKŁY – czas reakcji serwisu do 4 godzin, naprawa sprzętu
do dwóch dni roboczych od momentu zgłoszenia, - TRYB PRZYSPIESZONY – czas reakcji serwisu do 4 godzin, naprawa do 24 godzin od momentu zgłoszenia, gotowość serwisu w dni robocze
od 8.00 – 17.00, - TRYB EKSPRESOWY – czas reakcji serwisu do 4 godzin, czas naprawy
do 8 godzin, gotowość serwisowa 24h na dobę,
W zależności od potrzeb i wymagań, do wyboru pozostaje szereg różnych programów opieki technicznej. W ramach każdego z nich Klient uzyskuje prawo do korzystania z Hot-Line, czyli kanału komunikacyjnego przeznaczonego do zgłaszania i obsługi problemów oraz awarii.
Kontakt z Hot-Line jest możliwy poprzez wiele różnych mediów dostępu takich, jak: telefon, faks, poczta elektroniczna, strony WWW.
Obsługa techniczna Hot-Line pomaga poprawnie zarejestrować zgłoszenie, a następnie informuje o postępach prac nad rozwiązaniem problemu. Wszystkim zgłoszeniom nadawany jest odpowiedni priorytet, co umożliwia podejmowanie optymalnych decyzji w zakresie alokacji zasobów ludzkich i sprzętowo-programowych MAGIC SERVICE tak, aby problemy Klienta były rozwiązywane szybko i zgodnie ze wszystkimi wymogami naszego Systemu Zarządzania Jakością.
Możliwe jest uzgodnienie indywidualnego programu, w przypadku gdy wymagania Klienta są szczególne i nie może on skorzystać z żadnego z gotowych pakietów usług.
Najprostszy program opieki technicznej daje dostęp do zasobów sprzętowych MAGIC SERVICE i gwarantuje dostarczenie sprawnych części zamiennych w ciągu określonego czasu. W ten sposób Klienci, którzy mają odpowiednie zasoby ludzkie i techniczne mogą zapewnić bezpieczne funkcjonowanie swoim systemom teleinformatycznym przy wsparciu firmy MAGIC SERVICE.
Natomiast Klientom, którzy preferują usługi bardziej zaawansowane (z mniejszym wkładem własnym), polecamy programy opieki technicznej obejmujące swoim zasięgiem całe rozwiązania. W ramach takiej usługi Klient jedynie informuje o problemie i miejscu jego wystąpienia, a zadaniem ekspertów z firmy MAGIC SERVICE jest zidentyfikowanie i usunięcie problemu w ustalonych ramach czasowych.
Najbardziej zaawansowane usługi opieki technicznej zawierają także monitoring, czyli badanie stanu wybranego sprzętu, realizowany przez MAGIC SERVICE. W takim przypadku to zadaniem MAGIC SERVICE jest wykrywanie problemów i ich rozwiązywanie, a także informowanie Klienta o postępach swoich prac.